De ce îmi plac păsările

Personal, ador păsările. Mă ajută mult. Mă relaxeză, mă fac să zâmbesc și mă “ghidează”. De asta îmi plac păsările.

Personal, dețin o colecție impresionantă de porumbei și papagali.

Am 230 de porumbei, 20 de specii diferite.

10 Papagali: 3 vorbitori, 3 colorați curcubeu și 4 diferiți.

O să revin cu poze, pentru a vă convinge, ce înseamnă să ai păsări.

E pur și simplu fantastic.

Off-topic: încă nu m-am obișnuit prea bine cu wordpress.com, un prieten m-a învățat să folosesc diacritice și mi-a instalat Windows Live Writter. Nu știu de ce-i zice așa, dar na, fie, treacă de la mine. Sper să mă familiarez mai mult cu tehnologia asta scumpă și veselă.

BRB, studiez tainele internetului/wordpress-ului.

No comments yet

Leave a Reply

