Îmi plac filmele

Îmi plac filmele. Si serialele. Îmi place orice serial bun.

Dar ce filme îmi plac? Ce seriale îmi plac? Îmi place să cred că eu mă uit la cele mai bune filme și seriale. Nu că eu le-aș face mai bune uitându-mă la ele. E clar că dacă îmi atrag mie atenția, sunt bune de ceva.

Filmele de comedie și dragoste îmi plac. Nu dau nume, pentru ca ar fi mult prea multe.

Rețin aproape orice replică importantă din serialele mele preferate. Neveste disperate, Anatomia lui Grey, House, Gossip Girl, Mad Men. Am ce vedea în ele. În unele ma regasesc. Nu sunt perfectă, asa cum nu sunt nici personajele din acele seriale. De asta mă regasesc, pentru ca unele personaje au aceleasi defecte cu ale mele. Niste defecte care, la urma urmei, pot sa devina calități. De care pot profita. Dar personajele au și calitați. De care pot profita. Și de care profit și eu, zi de zi, pentru că și eu am astfel de calități

WordPress-ul ăsta îmi place mult și cred că voi deveni dependentă de el. Numai că nu stiu cum sa postez o temă mai ca lumea. Ca asta e cea simplă.

Am divagat putin dar nu de tot. Ca sa fiu in randul randurilor de mai sus, astept comentarii. Că pana acum n-am primit. Ce seriale va plac? În defectele și calitățile caror personaje va regasiți?

1 comment so far

  1. monciu on

    Seriale: Seinfeld, Two and a Half men, Lie to me* (super tare), House MD cam astea deocamdata 🙂


Leave a Reply

