Mâncarea de acasă vs mâncarea din fast-food

Sunt studentă. Cursurile se țin lanț, unul după altul. Sunt și femeie. Niciodată nu am fost grasă sau, doamne-ferește, obeză. O singură dată am luat câteva kg in plus. Ma aflam într-o perioadă dificilă, ca și acum. Atunci mă despărțisem de cineva, acum trec printr-o pasă negativă. Parcă nimic nu-mi iese.
Și mă simt și slăbită de puteri, pentru că între cursuri nu prea am unde și ce să mănânc. La fast-food, MCDonalds în cazul meu, ajung destul de des. La KFC, mai rar. Dar mănânc mai mult la fast-food decat acasa. Si cred ca din cauza asta ma simt cateodată obosita și fără chef de învățat. Acasă ajung seara și de lene nu prea mă mișc din fața televizorului. Și mai nou a calculatorului, fereastra mea catre bloguri.
Nu prea mănânc mâncare făcută în casa și asta nu-i deloc bine. Cum e cazul vostru?

1 comment so far

  1. monciu on

    eu incerc in limita posibilitatilor sa mananc cat mai mult acasa. Daca m ore multe la faculta imi duc ceva cu mine de mancare.

    Te simti chefless din cauza mancarii de fast food. Ar trebui sa vezi documentarul “Super size me” sa vezi ce efect are mancare de la Mc asupra corpului tau.


Leave a Reply

